Forum Wyprawa Do Zaginionego Miasta Strona Główna

Karta postaci

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wyprawa Do Zaginionego Miasta Strona Główna -> Archiwum
Autor Wiadomość
Cj111
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:53, 07 Gru 2006    Temat postu: Karta postaci

Cytat:
Na prośbę Bielona zamieszczam „czystą” kartę postaci i przykład już wypełnionej. Umiejętności z kategorii „Ogólne”, Umiejętności walki” i „Byłe rzuty obronne” powinni mieć na swoich kartach wszyscy. Resztę (skille magiczne/psionczne/kapłańskie/druidyczne) ci co mieć powinni Wink Uwagi i opinie proszę w temacie Bissel-dyskusja nad systemem . Tutaj niech będzie tylko sama karta postaci.

Kod:
Imię:
Rasa:
Płeć:

ATRYBUTY [wartość (modyfikator)]

Siła -
Zręczność -
Budowa -
Intelekt -
Roztropność -
Charyzma -

PW -
Obrona (bazowa + mod. ze ZR + inne modyfikatory) -
Osłona -
Bazowy atak I
Bazowy atak II
Bazowy atak III

Ataki:
Wręcz
I.
II.
III

Dystansowy
I
II

Magia

PM -
Regeneruje na godzinę (tylko psionicy i druidzi) -
Wybrana szkoła magii (tylko czarownicy wtajemniczeń) -
Bóstwo opiekuńcze (tylko kapłani) -
Totem (tylko druidzi) -

ATUTY
-
-

UMIEJĘTNOŚCI

Nazwa ATRYBUT (modyfikator z atrybutu + rangi +/- inne) = suma

Ogólne

Aktorstwo [CH] =
Akrobacja [ZR] =
Alchemia [MD] =
Ars Amandi [INT] =
Bajarstwo [CH] =
Bibliotekoznawstwo [MD] =
Bieganie [BD] =
Czytanie i pisanie =
Czytanie z warg [INT] =
Dźwiganie ciężarów [SF] =
Etykieta [MD] =
Fałszowanie [ZR] =
Geologia/Górnictwo [MD] =
Gotowanie [MD] =
Gra na..............[ZR] =
Heraldyka [MD] =
Hodowla [MD] =
Jazda konna [ZR] =
Język...............
Koncentracja [INT] =
Kowalstwo [MD] =
Kradzież kieszonkowa [ZR] =
Kupczenie [INT] =
Legendoznawstwo [MD] =
Liczenie [INT] =
Modlitwy [MD] =
Nurkowanie [BD] =
Obyczaje lokalne [MD] =
Okultyzm [MD] =
Perswazja [CH] =
Pierwsza pomoc [INT] =
Pilotowanie łodzi [INT] =
Pływanie [SF] =
Polowanie [INT] =
Powożenie [ZR] =
Prawo [MD] =
Przeszukiwanie [INT] =
Przetrwanie [INT] =
Religioznawstwo [MD] =
Rolnictwo [MD] =
Rybołówstwo [MD] =
Rzemiosło...... [MD] =
Skakanie [ZR] =
Skradanie [ZR] =
Spostrzegawczość [INT] =
Sztuka...... [ZR lub INT]] =
Szulerstwo [(ZR+INT)/2] =
Śpiew [CH] =
Torturowanie [INT] =
Tresura [CH] =
Tropienie [INT] =
Urządzenia mechaniczne [MD] =
Uzdrawianie [MD] =
Używanie liny [ZR] =
Wiara [MD] =
Wspinaczka [ZR] =
Wycenianie [(MD+INT)/2] =
Wytrzymałość [BD] =
Zdolności przywódcze [CH] =
Zielarstwo [MD] =
Zimna krew [INT] =
Żeglarstwo [MD] =

Umiejętności walki

Walka... [ZR] =
Strzelanie... [ZR] =
Rzucanie... [ZR] =
Walk bez broni [ZR] =
Parowanie [ZR] =
Unik [ZR] =

Byłe rzuty obronne

Siła woli MD =
Wytrwałość BD =
Refleks ZR =

Umiejętności magii wtajemniczeń

Ogólne

Czerpanie mocy z ... [CH/MD] =
Zaklinanie magii w przedmiocie =
Telepatia [CH] =
Wykrycie magii [MD] =
Rozproszeni magii [MD] =
Wróżenie [MD][/b] =
Zdejmowanie/zakładanie magicznych zabezpieczeń [INT] =
Identyfikacja [INT] =

Umiejętności szkoły magii z dziedziny ognia[CH]/wody[INT]/ziemi[MD]/powietrza[CH]

Tworzenie =
Zniszczenia =
Kontrolowanie =

Umiejętności psioniczne [INT]

Psionioczna walka =
Wpływanie na emocje =
Wpływanie na umysł =
Siła umysłu =

Umiejętności kapłańskie

Moc modlitwy [MD] =
Siła wiary [MD] =
Ścieżka wiary =

Umiejętności druidyczne

Zwierzęcy kształt [MD] =
Kontrolowanie natury [MD] =
Zwierzęca przyjaźń [CH] =

EKWIPUNEK



Przykład już wypełnianej karty:

Imię: Mistrz Jan Małodobry
Rasa: Człowiek
Płeć: M

ATRYBUTY

Siła - 20 (+5)
Zręczność - 20 (+5)
Budowa - 20 (+5)
Intelekt - 20 (+5)
Roztropność - 20 (+5)
Charyzma - 20 (+5)

PW - 20
Obrona - 17
Osłona - 0
Bazowy atak I - Hak +20

Ataki:
Wręcz
I. Hak
+20, 1k6+5/x3

Dystansowy


ATUTY
- Poprawiona inicjatywa
- Zogniskowanie umiejętności - Torturowanie
- Zogniskowanie umiejętności - Perswazja
- Zogniskowanie umiejętności - Czytanie z warg
- Zogniskowanie umiejętności - Spostrzegawczość
- Zogniskowanie umiejętności - Urządzenia mechaniczne

UMIEJĘTNOŚCI

Ogólne

Aktorstwo [CH] = 15
Akrobacja [ZR] = 5
Alchemia [MD] = 15
Ars Amandi [INT] = 30 Very Happy
Bajarstwo [CH] = 10
Bibliotekoznawstwo [MD] = 5
Bieganie [BD] = 5
Czytanie i pisanie = bisselski
Czytanie z warg [INT] = 15
Dźwiganie ciężarów [SF] = 5
Etykieta [MD] = 10
Fałszowanie [ZR] = 5
Geologia/Górnictwo [MD] = 5
Gotowanie [MD] = 5
Gra na..............[ZR] = 5
Heraldyka [MD] = 5
Hodowla [MD] = 5
Jazda konna [ZR] = 5
Język bisselski
Koncentracja [INT] = 5
Kowalstwo [MD] = 15
Kradzież kieszonkowa [ZR] = 5
Kupczenie [INT] = 5
Legendoznawstwo [MD] = 10
Liczenie [INT] = 15
Modlitwy [MD] = 15
Nurkowanie [BD] = 5
Obyczaje lokalne [MD] = 10
Okultyzm [MD] = 10
Perswazja [CH] = 30
Pierwsza pomoc [INT] = 15
Pilotowanie łodzi [INT] = 5
Pływanie [SF] = 5
Polowanie [INT] = 5
Powożenie [ZR] = 5
Prawo [MD] = 15
Przeszukiwanie [INT] = 15
Przetrwanie [INT] = 5
Religioznawstwo [MD] = 10
Rolnictwo [MD] = 5
Rybołówstwo [MD] = 5
Rzemiosło...... [MD] = 5
Skakanie [ZR] = 5
Skradanie [ZR] = 5
Spostrzegawczość [INT] = 20
Sztuka...... [ZR lub INT]] = 5
Szulerstwo [(ZR+INT)/2] = 5
Śpiew [CH] = 20
Torturowanie [INT] = 30
Tresura [CH] = 10
Tropienie [INT] = 5
Urządzenia mechaniczne [MD] = 20
Uzdrawianie [MD] = 15
Używanie liny [ZR] = 15
Wiara [MD] = 10
Wspinaczka [ZR] = 5
Wycenianie [(MD+INT)/2] = 15
Wytrzymałość [BD] = 10
Zdolności przywódcze [CH] = 5
Zielarstwo [MD] = 15
Zimna krew [INT] = 20
Żeglarstwo [MD] = 5

Umiejętności walki

Walka - hak [ZR] = 20
Strzelanie... [ZR] = 5
Rzucanie... [ZR] = 5
Walka bez broni [ZR] = 5
Parowanie [ZR] = 5
Unik [ZR] = 5

Byłe rzuty obronne

Siła woli MD = 20
Wytrwałość BD = 15
Refleks ZR = 10

EKWIPUNEK

- Hak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SamboR
Yeovick Immershwitz



Dołączył: 13 Wrz 2005
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Steinau an der ODER

PostWysłany: Czw 20:50, 07 Gru 2006    Temat postu:

Brałeś to z Wiedźmina? Jakoś tak się mnie kojarzy. Losujemy cechy, czy jak? Chętnie bym poskładał już swoją postać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Univ




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:01, 12 Gru 2006    Temat postu:

Ja nie znać DnD może mi ktoś pomóc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RevaN




Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:47, 13 Gru 2006    Temat postu:

Podłączam się do wypowiedzi Univa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cj111
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:06, 14 Gru 2006    Temat postu:

To nie DnD, aczkolwiek wszystkim w miarę możliwośc postaram się pomóc. Zagadajcie na gadulcu, ale dopiero w weekend dam radę pomóc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Univ




Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:27, 14 Gru 2006    Temat postu:

A jaki masz nr. GG
Bo na tym, który ja znam (3434349) to nigdy nie jesteś dostępny...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cj111
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:34, 14 Gru 2006    Temat postu:

Bo ja nigdy nie jestem dostępny ^^ Zawsze niewidoczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wyprawa Do Zaginionego Miasta Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin