Forum Wyprawa Do Zaginionego Miasta Strona Główna

Stare, dobre czasy - jacyś chętni na powtórkę?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wyprawa Do Zaginionego Miasta Strona Główna -> Rekrutacje
Autor Wiadomość
Pokrzyk
Pokrzyk - Druid



Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hę? o_O

PostWysłany: Sob 11:35, 15 Mar 2008    Temat postu:

Heh, też chciałem zagrać przedstawicielem rasy elfów. Ale mam pewne wahania, gdyż na myśl nasuwa mi się dość ciekawa postać... Buppi, jakbyś chciał się skonsultować w sprawie elfów, to łap mnie na gg (prawie zawsze niewidoczny) - kiedy obaj wybierzemy elfów, kraśniak będzie miał mniej do powiedzenia Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buppi Adenoel




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krak

PostWysłany: Sob 13:55, 15 Mar 2008    Temat postu:

Hehe, może być ciekawie, z drugiej strony trochę przesadnie będzie, jak w świecie zdominowanym przez ludzi w drużynie będą same egzotyczne rasy Razz.

W ostateczności sobie zwykłego człowieka zrobię Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cj111
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:25, 15 Mar 2008    Temat postu:

Myślcie powoli nad postaciami Smile

Co do ras to nie ma mowy o rasach wybitnie egzotycznych, elf jakiś jeden może przejdzie, ale bez przesady...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SamboR
Yeovick Immershwitz



Dołączył: 13 Wrz 2005
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Steinau an der ODER

PostWysłany: Sob 20:30, 15 Mar 2008    Temat postu:

Też chciałem grać pier... uszatym szyszkojadem. Smile
Jeśli się jednak nie da, biorę wolną posadę drużynowego smoka Smile zawsze chciałem zagrać smokiem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pokrzyk
Pokrzyk - Druid



Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hę? o_O

PostWysłany: Sob 22:15, 15 Mar 2008    Temat postu:

Miało nie być egzotycznie Very Happy ^^'
To może ja sobie zagram nieegzotyczną driadą? Razz

Dobra, przestaję kpić. Pytania do Cj-a: z jakiego lvl startujemy i jak będzie rozwiązana sprawa mechaniki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cj111
Administrator
Administrator



Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:16, 16 Mar 2008    Temat postu:

Mechanika... a co to? Karty jakieś tam zróbcie, ale głównie orientacyjnie cobym wiedział czy jesteście napakowani, czy też raczej zręczni Razz Choć czasem nie wykluczam jakiegoś rzutu kostką, zwłaszcza w bardziej kłopotliwych sytuacjach.

Co do klasy postaci, to zapomniałbym dodać - najlepiej, gdyby nie była magiczna (mag, kapłan, druid, etc). Chyba jednak nie będziemy grać w Faerunie, za dużo tam magii; jeżeli już to będzie to Faerun z pewnymi modyfikacjami.

Co do rasy, to przejdzie jakiś półelf jeden, ewentualnie elf, krasnolud i niziołek prędzej, bo oni wydają się być lepiej z ludźmi zasymilowani.

Postaci nie będące żółtodziobami, ale też nie jakimiś super hiper mega pięćdziesięcio levelovymi magami. Nie ustalam poziomu, skorzystajcie ze swojego zdrowego (taa Razz) rozsądku.

EDIT: Dobra jednak dopowiem. Tak powiedzmy do 6-8 poziomu. Jak chcecie - tu pytanie do was - mogą być karty w mechanice 'bisselowskiej', która gdzieś na forum jest, wtedy będzie ona trochę większą rolę odgrywać.


Ostatnio zmieniony przez Cj111 dnia Nie 13:18, 16 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pokrzyk
Pokrzyk - Druid



Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hę? o_O

PostWysłany: Nie 15:03, 16 Mar 2008    Temat postu:

Na Twoim miejscu ustaliłbym jasno pewne zasady.
Najłatwiej to zrobić na procentach. Np.:

Siła 5%
Zręczność 15%
Charyzma 10%
Mądrość 10%
Inteligencja 10%
(to tak dla 1 poziomowych postaci - dopełniamy do 50%)

Kradzież kieszonkowa 20% + 15% (zr)
Blefowanie 10% + 10% (cha)
Wspinaczka 15% + 15% (zr)
Walka krótkim mieczem 10% + 5% (s)
Strzelanie z łuku 5% + 15% (zr)

Punkty Życia: 3/4/5 (mag/łotrzyk/wojownik)

I wtedy też łatwo rzucać ew. kością. Ale to moja propozycja. Przy takim układzie jest mało roboty, bo tylko procenty i wszystko ma jednakową skalę. Oczywiście należy to ustalić dla poszczególnych klas postaci i ras, ale to wystarczy chwilę nad tym posiedzieć i już jest gotowe.

Albo machnąć karty w D&D - wszyscy doskonale wiedzą, jak je wypełnić, nie trzeba się z tym za dużo babrać. Oczywiście kartę ograniczyć do umiejętności i cech, bo przecież klasę pancerza, broń czy cokolwiek innego można opisać. A z punktami życia zawsze rozwiązuję sprawę tak samo:
mag/kapłan/druid/pokrewne - 3 PŻ
łotrzyk/bard/łowca/myśliwy/pokrewne - 4 PŻ
wojownik/barbarzyńca/strażnik/najemnik/pokrewne - 5 PŻ

1 Punt Życia określa jedną ranę ciężką.
1 rana ciężka określa 3 rany średnie.
1 rana średnia określa 3 rany lekkie.

Rana lekka: wierzchnie zadrapania skóry, zdarcie naskórka, gana cięta sięgająca do wyższych warstw skóry właściwej, rany zadane w policzek, czoło, dłoń, stopę, udo, pośladek, rany bez większego upływu krwi, niegroźne, szybko gojące się, niewymagające specjalistycznej opieki medycznej, oparzenia I stopnia, wychłodzenia

Rany średnie: wybicie barku, złamania paców, zwichnięcia, skręcenia, rany sięgające do warstwy skóry właściwej, ze sporym ubytkiem krwi, wymagające założenia opatrunku z bandaża lub chusty trójkątnej, rany w miejsca takie jak: ręka, noga, plecy (w okolicach łopatek i granicy piersiowego oraz szyjnego odcinka kręgosłupa), rany mogące doprowadzić do chwilowej utraty przytomności (omdlenia), oparzenia II stopnia a, lekkie odmrożenia, poważne wychłodzenia (tem. ciała poniżej 34*C), ukąszenia węży niejadowitych, małe ciała obce w ranach

Rany ciężkie: rany cięte, kute, szarpane i miażdżone, prowadzące do znacznego uszkodzenia tkanek (skórnych lub mięśniowych), ścięgien, więzadeł, kości lub stawów, rany zadane w okolicach jamy brzusznej, klatki piersiowej, jamy miedniczej, kości piszczelowych, łokciowych lub ramiennych, obrażenia czaszkowo-mózgowe, rozległe oparzenia II stopnia b oraz III, odmrożenia, wychłodzenia w fazie letargu lub śmierci klinicznej (temp. ciała poniżej 27*C), amputacje, rozległe krwawienia wewnętrzne lub zewnętrzne, krwawienia zewnętrzne, które należy opatrzyć opatrunkiem uciskowym lub opaską uciskową, ukąszenia węży jadowitych, uszkodzenia w obrębie kręgosłupa lub rdzenia kręgowego, duże ciała obce w ranach.


Oto moje propozycje Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RevaN




Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:55, 16 Mar 2008    Temat postu:

Niieeee, żadnej mechy. To zabija PBFy O.o
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Farna




Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:02, 16 Mar 2008    Temat postu:

Żadnej mechy popieram ravana! Można kartę postaci dndowską zrobić, ale tylko po to aby było jasne w czym jesteśmy dobrzy!

Propozycjom Pokrzyka mówię nie!

Byłby ktoś chętny na sesję w klimatach sci-fi, space opera?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SamboR
Yeovick Immershwitz



Dołączył: 13 Wrz 2005
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Steinau an der ODER

PostWysłany: Nie 21:32, 16 Mar 2008    Temat postu:

Mi egal. I tak chcę smoka, albo chociaż magika.
Nie po to gram w DnD, by odbierać sobie możliwość "powariowania" z rasą i klasą. Cj, jeśli chcesz zrobić coś bardziej radykalnego, nie gwałć faerunu, zagrajmy w Warhammera.
@ Farna - co proponujesz?
I jeszcze jedno: a ja mam podręcznik do Dark Heresy Very Happy (dla niekumatych: Warhammer 40k Role Play)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wyprawa Do Zaginionego Miasta Strona Główna -> Rekrutacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin